TJENARE

Nemen hejsan mina oj så trogna läsare! misstänker att ni sitter där framför datorn och bara suktar efter att få en inblick i mitt ack så intressanta liv! Och självklart ska jag berätta lite för er!

Jag har varit med mina trogna vapendragare Ackes Lillesyrra, Kapten Mickis och Soffe Salami! Vi har vandrat genom massa värme med tungt bagage för att sen tvingas ta till extrema åtgärder för att undkomma fienden, men tyvärr misslyckades vi senare, men först så lyckades vi! Och vi har varit berusade och förförda av män, och haft krissamtal när vi pudrat näsan. Sedan så sov vi inte på många timmar! Vi försökte ska ni veta men det gick inte när det va så kallt och borden va så hårda! Men vi klarade oss och tillslut så blev vi räddade när första bussen kom!
En hård och farlig kväll men oj så rolig och så minesvärd även fast minnet råkar vara lite luddigt!

Men inte nog med det mina vänner!! Jag har även bytt adress! Nu mera bor jag i dom farliga och hårda delarna av Bålsta istället för det lugna och fridfulla Kalmarsand! Men mer om de en annan gång!

Ps. Ledsen för att det inte är några bilder på varken lägenheten eller från valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0