Nu vet ni.

Att väga 54kg när man är 172cm lång är inte tillräckligt. Det är för lite. Men tyvärr så väger jag det. Det finns inget jag kan göra åt de.
Min längd det är något är riktigt nöjd med. Stolt till och med. Jag gillar att vara lång.

Men sen att jag är så smal är något som jag tycker är jobbigt. Jag är i stort sett nöjd med hur jag ser ut.
Men jag blir så himla osäker när det kommer till att jag är smal. Visst det är fint att va smal och lång men det är inte alltid kul precis. Med att vara underviktig blir man även väldigt okurvig. Inte speciellt kvinnlig. Jag har varken värsta brösten eller värsta röven att skryta med. Jag är platt som en planka. Men vad gör de?

Det som är det jobbigaste är att när jag ligger på mage får jag ont i höftbenen om jag ligger på något hårt. När jag ligger på sidan så sticker höftbenen ut och när jag ligger på rygg så syns revbenen. Och det är inte fint. Det ser riktigt äckligt ut.

Så snälla bli inte irriterande när jag också klagar över min kropp. Jag kan inte klaga på samma saker som många andra men jag har fortfarande komplex.



Kommentarer
Postat av: Soffebror

<3

2012-06-10 @ 22:51:59
Postat av: Mamma

Puss gumman!

Jag vet precis hur du känner då jag själv har vägt 47kg :(. Din smala kropp utan kurvor har du tyvärr ärvt av mig och din mormor. Och du kommer att lära dig att leva med den :).

Det är jobbigt nu och det kommer att vara jobbigt ett tag framöver men var stolt över dig själv och din kropp: Tänk på att du är frisk!!



Love U Lots / Mamma

2012-06-12 @ 18:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0