Sjuk skola

Nu är det fredag efter en veckas skola, även om jag bara va i skolan i två dagar så kändes dom två dagarna som två jävla veckor!
Ni kanske vill veta vrf jag bara va i skolan torsdag och fredag? Även om ni inte vill så tänker jag berätta. Jag va sjuk. Japp jag vet helt galet! Men sant. Och de sög. Vaknade måndag morgon insåg att jag inte alls mådde bra, övervägde att gå till skolan iaf. Men kroppen sa ifrån. Senare men endå samma dag så vaknade jag och hade 40° C. Sen gick tiden lite som i en dimma. Jag sov, va vaken, sov, kollade på film, sov. Ah ni fattar.
 
Den här helgen ska spenderas med att göra absolut ingenting! Bara sova ut och ta det så lungt man bara kan. För det är vad jag behöver. Dock ska jag va lite duktig och göra lite läxor jag har och även skriva klart mitt cv och börja söka lite jobb!
Nu ska jag låta er återgå till era otroliga liv! Ciao
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0