Attans bananer med lite skinkpastej på

Innan alla andra började skolan så tänkte man: HAH jag börjar senare än er och får njuta lite mer av sommarlovet!
Men nu tänker man såhär: Okej alla är i skolan vad FASEN ska jag göra nu?!
 
Så jag har insett att jag också vill börja skolan nu. De e tråkigt att sitta hemma och dega. Bara massa vuxensysslor att göra. Städa, diska, tvätta, duscha, dricka kaffe. Hade varit lite roligare om jag typ kunnat gå till dagiset bredvid och leka med barnen. Men då hade jag behövt va ett barn. Annars ser jag ut som 1) ett retard eller 2) att jag ska kidnappa en unge och typ styckmörda den i min hemliga träkoja.
Så jag tror inte jag tänker gå och leka med barnen. Däremot skulle jag kunna åka och leka med mina kusiner. Om jag haft råd att åka dit. Vilket jag inte har.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0