Dödsmarchen

Nu sitter jag här och kollar när smöret smälter då jag är på tok för lat för att ställa mig upp och ta två steg till kylskåpet.  Alldeles snart ska jag beordra min kropp och hjärna till att slåss mot läxor och sen så måste jag också snyta mig.

Detta ovanför måste jag göra innan den klockan slår tre. om jag jag inte gör detta måste jag upprepa allt igen imorgon och det vore ju då nedrans tråkigt!
För idag! Ska jag lämna lägenheten jag bor i! För idag! Ska jag vandra genom tid och rum, eld och vatten tills jag hittar min Alicia! Jag har nämligen fått ett väldigt viktigt uppdrag av denna kvinna! Jag ska hålla hennes hand medans hon utstår massa smärta! Hon ska PIERCA sig!
Såhär kommer det låta när vi går vår dödsmarch!

Kommentarer
Postat av: DU VET VEM

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA JAG DÖR. Kommer bajsa på mig när jag ska pierca mig...

2012-04-11 @ 13:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0