26/04/2012


Vad fan ska jag göra? Känner mig så fruktansvärt förvirrad. Känns som om jag bara flyter igenom alla dagar och ser allt jag måste göra på så liten tid. Jag ser allt men jag kan inte göra något. Jag bara är. Och ångesten växer. Fan kan inte sitta här bland alla människor. Vart ska jag ta vägen så ingen ser mitt ångestanfall? Toaletten? nej för många som går utanför. Omklädningsrummet? Nej någon kan komma in. Uppe på läktaren i gympasalen? Perfekt. Mår bättre, kanske kan gå tillbaka till dom andra? Nej det gick inte paniken kom tillbaka. Sitter kvar tills jag mår bättre igen. Nu kan jag gå tillbaka till människorna utan att dom kan se vad som hänt.

Kommentarer
Postat av: Mickis

Du vet att du inte är ensam i det här soldat <3

2012-04-27 @ 16:42:44
URL: http://mydreamland.blogg.se/
Postat av: soffebror

<3

2012-04-28 @ 23:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0